2rmod Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Har begynt på noe jeg ikke har helt peiling på og trenger noen tips.. Har fått av fremre hjul på veivakselen, men får ikke av det innerste. Ser ut som en det sitter en mutter ytterst på vedlagt bilde, men prøver jeg å skru av denne sviver jo hjulet også rundt. Hvordan får jeg av det innerste hjulet?? Quote Tormod Beichmann Link to post Share on other sites More sharing options...
TMe Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Du må regne med at denne sitter godt og at rå makt er nødvendig. Lås av veivakselen, bruk en god nøkkel og gi denne et skikkelig rapp med ei tung klubbe. Alternativt bruk en kraftig muttertrekker. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
2rmod Posted September 19, 2011 Author Share Posted September 19, 2011 Ok, takk for raskt svar. Da får jeg prøve å finne en effektiv måte å låse veivakselen på i morgen.. Quote Tormod Beichmann Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts