2rmod Startet 19.September.2011 Del på Facebook Startet 19.September.2011 Har begynt på noe jeg ikke har helt peiling på og trenger noen tips.. Har fått av fremre hjul på veivakselen, men får ikke av det innerste. Ser ut som en det sitter en mutter ytterst på vedlagt bilde, men prøver jeg å skru av denne sviver jo hjulet også rundt. Hvordan får jeg av det innerste hjulet?? Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
TMe Svart 19.September.2011 Del på Facebook Svart 19.September.2011 Du må regne med at denne sitter godt og at rå makt er nødvendig. Lås av veivakselen, bruk en god nøkkel og gi denne et skikkelig rapp med ei tung klubbe. Alternativt bruk en kraftig muttertrekker. Sitér dette innlegget Link to post
2rmod Svart 19.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.September.2011 Ok, takk for raskt svar. Da får jeg prøve å finne en effektiv måte å låse veivakselen på i morgen.. Sitér dette innlegget Tormod Beichmann Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.