Jump to content

Ny logo


Rolf

Recommended Posts

Hey, ny logo!!

 

Ser bra ut, bare en liten ting - den orange? teksten for Hjem, Hjelp osv faller noe uheldig ut sammen med den blå bakgrunnen - kan nesten ikke se den (skyldes min fargeblindhet? :smiley:)

Er det mulig å bruke en annen farge på teksten, evt. hvit medf fete typer? :seeya:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Hei!

 

Du har sett det samme som meg. Jeg har kommentert det samme. Regner med Ingar ser på det ved første anledning. Mitt forslag er å først prøve med den orange fargen som er i sola i logoen. Den er en god del skarpere og lysere. Du kan jo hjelpe oss og være prøveklut og se hva du synes etter at det er endret.  :smiley:

Link to post
Share on other sites

Baat Guru skriver;"Og fremdeles er siden lynrask å laste, selv for oss i smalbåndland".

 

Er helt enig. Selv for meg som sitter ombord på en båt her nede i araberland og tar ned internett via satelitt,går det rimelig raskt.

 

Har kutta ut å lese Båtmagasinets side, når jeg er her på jobb. Med all den reklamen tar det meg  3-5 minutter bare å komme inn. Det er forøvrig saktere enn VG.

 

Her er det gjort på ca. 15 sekunder.

 

Forøvrig Logoen ble veldig bra.

Lurte fælt når jeg krøyp ut av køya og logga meg på kl 0600 til morran idag. Men det gikk fort over. Hue funker tregere enn det dårligste modem før jeg har fått i meg  ett par kopper kaffe og ett par Petterøe's.

 

Per :seeya: off Egypt

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Glimrende :yesnod:

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...