Rolf Startet 7.Mars.2003 Del på Facebook Startet 7.Mars.2003 Hey, ny logo!! Ser bra ut, bare en liten ting - den orange? teksten for Hjem, Hjelp osv faller noe uheldig ut sammen med den blå bakgrunnen - kan nesten ikke se den (skyldes min fargeblindhet? ) Er det mulig å bruke en annen farge på teksten, evt. hvit medf fete typer? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Batdilla Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Hei! Du har sett det samme som meg. Jeg har kommentert det samme. Regner med Ingar ser på det ved første anledning. Mitt forslag er å først prøve med den orange fargen som er i sola i logoen. Den er en god del skarpere og lysere. Du kan jo hjelpe oss og være prøveklut og se hva du synes etter at det er endret. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 hmmm ser den godt jeg da men... Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
KOB Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Veldig bra med den nye logoen. Sammen med alle de andre forbedringene har lesbarheten og det visuelle inntrykket blitt veldig bra. Enig i at "Hjem" osv. kunne kommet litt bedre fram. Dere har gjort en kjempejobb. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Sebaldus Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Kjempebra! Og fremdeles er siden lynrask å laste, selv for oss i smalbåndland. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Kanskje en ide med et skille mellom innleggene som er "limt" og de som ikke er det? Dumt hvis noe som titter innom tror at det ikke kommer nye inlegg.... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Jeg er enig med Rolf i at det er for lite kontrast i headingen. Ellers er alt helt fint. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Baat Guru skriver;"Og fremdeles er siden lynrask å laste, selv for oss i smalbåndland". Er helt enig. Selv for meg som sitter ombord på en båt her nede i araberland og tar ned internett via satelitt,går det rimelig raskt. Har kutta ut å lese Båtmagasinets side, når jeg er her på jobb. Med all den reklamen tar det meg 3-5 minutter bare å komme inn. Det er forøvrig saktere enn VG. Her er det gjort på ca. 15 sekunder. Forøvrig Logoen ble veldig bra. Lurte fælt når jeg krøyp ut av køya og logga meg på kl 0600 til morran idag. Men det gikk fort over. Hue funker tregere enn det dårligste modem før jeg har fått i meg ett par kopper kaffe og ett par Petterøe's. Per off Egypt Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Breezita Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Gratulerer med ny logo. Flotte farger å se herfra på min skjerm.. Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
anton Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Er helt enig med Rolf. Det er vanskelig å lese Hjem osv. Ellers bra! Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Og så er jo alt skrift der oppe allerede hvit, hvorfor ikke også 'hjem'.... Tror det hjelper og gjør det mer leselig. Også størrelsen kunne økes noe. Ihvertfall på min skjerm er det plass nok til venstre mot ankeret. Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Skrifta er lett og fin å lese,ikke noen vanskeligheter å se hva som står der!! Sitér dette innlegget Link to post
BK Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Noen som trenger briller ?? Jeg synest det ser lekkert ut, lett leselig er det oxo Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Har nye briller, men kontrastren bør nok bli bedre. Ellers er det mye mer lettfattelig, også for en med søvmetallic hår. Sitér dette innlegget Link to post
KaFarsken Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Jeg støtter hvit skrift på toppen. Tror det blir litt ryddigere, og mye bedre kontrast... Ellers er det blitt hjemmekoselig nå.. Synes dere er kjempeflinke. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Svart 7.Mars.2003 Del på Facebook Svart 7.Mars.2003 Kanskje litt dumt å introdusere en ny fontfarge i et felt. Skriften i mørke felt er her konsekvent hvit, ankeret er hvitt. baatplassen no er hvit. Renere(og bedre kontrast) om hjem også har samme farge. Eller i det minste den samme som i halvsirkelen. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 8.Mars.2003 Del på Facebook Svart 8.Mars.2003 Ingar: Ok nå Hvil deg, borger, det har du fortjent! Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 8.Mars.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Mars.2003 Glimrende Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
KOB Svart 8.Mars.2003 Del på Facebook Svart 8.Mars.2003 Nå ble det perfekt. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
KaFarsken Svart 8.Mars.2003 Del på Facebook Svart 8.Mars.2003 Se så.. Dette var bedre.. Nå ble alt så klart En for dem som har gjort dette til min favoritt plass. Og nå til noe langt mer alvorligere.. La oss prate Båt... KaFarsken Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.