Zitt Startet 21.September.2011 Del på Facebook Startet 21.September.2011 Hei! Jeg trenger tips til innredning/møblering av min Wiking 26! Hvilke tresort/plater er best å lage skap, vegger og dører av, og hvor får jeg tak i dem? Såvidt jeg har forstått er teakplater ut, men hva med eik? Ting og tang som f.eks. koppholdere er fremdeles mulig å få i teak, med blir det bra å kombinere det med eik? Er det best å olje slike plater, med f.eks. farget olje, eller bør jeg lakke dem og i såfall med farget lakk? Satser på tepper på dørk, fordi det ikke er så glatt for hundene våre. Er det en sjanse for at vi klarer å få dette til uten at det ser så veldig hjemmelaget ut? Jeg har fått mange slags svar på mange av mine rare spørsmål, så jeg er litt i villrede. På forhånd takk for svar! ps. bor i bergensområdet! Sitér dette innlegget Link to post
MB Angst Svart 22.September.2011 Del på Facebook Svart 22.September.2011 (redigert) Hei. Eg trur du vinn litt på å legge ut bilete av båten, slik at ein får oversikt over "omfanget" ditt. Lykke til Redigert 22.September.2011 av MB Angst (see edit history) Sitér dette innlegget Ja til heilårsbruk av båt 1.7 dti.zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.