Jump to content

Permanent bruktbåtutstilling


Enzo

Recommended Posts

Joda kanskje det er fordyrende men om det fylles opp med båter der så blir det fort et naturlig sted å reise til for å lete etter båt og det kan gi litt fart i omsetningen.

Og det jeg ser som viktig er at man da kan få bort båten man sitter på, for min egen del så tenker jeg slik at når jeg skal bytte neste gang så har jeg 2 valg, enten å selge først og så kjøpe ny eller kjøpe ny med en gang og så sette den jeg har bort til noen andre som kan selge den for meg, glemme den og ferdig med det.

De fleste har 1 båtplass og er ikke nødvendigvis veldig glad i salgsprosessen, ja vel så skal megleren ha 10 eller si 30000.- for jobben men på en båt til 1-3mill så spiller det vel liten rolle for veldig mange om båten blir solgt og man slipper å ta salgsjobben selv og kan stole på at salget blir tatt hånd om på en proff måte.

 

Ligger det la oss si 100 båter der så ville det jo være klondyke for folk som vil ha ny bruktbåt å besøke stedet

Link to post
Share on other sites

for min egen del så tenker jeg slik at når jeg skal bytte neste gang så har jeg 2 valg, enten å selge først og så kjøpe ny eller kjøpe ny med en gang og så sette den jeg har bort til noen andre som kan selge den for meg, glemme den og ferdig med det.

Har nå for andre gang kjøpt ny uten å selge først. Salget står jeg får selv. Med litt tålmodighet får en som regel solgt til en helt grei pris hvis produktet er ok.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...