Enzo Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=1101117&cat=4913 Nå begynner det å ligne litt på det man ser ute i europa, dette kan da bli veldig bra, er sikkert mange som kvier seg for å kjøpe ny båt i fare for å sitte med 2båter og en båtplass. Her kan man vist sette bort både båten og salget til megler. Glimrende Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Flott men fordyrende tilbud for selger. Men kanskje det som skal til for at en får solgt i et trått marked. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Enzo Posted September 23, 2011 Author Share Posted September 23, 2011 Joda kanskje det er fordyrende men om det fylles opp med båter der så blir det fort et naturlig sted å reise til for å lete etter båt og det kan gi litt fart i omsetningen. Og det jeg ser som viktig er at man da kan få bort båten man sitter på, for min egen del så tenker jeg slik at når jeg skal bytte neste gang så har jeg 2 valg, enten å selge først og så kjøpe ny eller kjøpe ny med en gang og så sette den jeg har bort til noen andre som kan selge den for meg, glemme den og ferdig med det. De fleste har 1 båtplass og er ikke nødvendigvis veldig glad i salgsprosessen, ja vel så skal megleren ha 10 eller si 30000.- for jobben men på en båt til 1-3mill så spiller det vel liten rolle for veldig mange om båten blir solgt og man slipper å ta salgsjobben selv og kan stole på at salget blir tatt hånd om på en proff måte. Ligger det la oss si 100 båter der så ville det jo være klondyke for folk som vil ha ny bruktbåt å besøke stedet Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Snikende skeptik Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 Høres veldig bra ut. Flott å kunne se mange båter på ett og samme sted Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hansi Posted September 23, 2011 Share Posted September 23, 2011 for min egen del så tenker jeg slik at når jeg skal bytte neste gang så har jeg 2 valg, enten å selge først og så kjøpe ny eller kjøpe ny med en gang og så sette den jeg har bort til noen andre som kan selge den for meg, glemme den og ferdig med det. Har nå for andre gang kjøpt ny uten å selge først. Salget står jeg får selv. Med litt tålmodighet får en som regel solgt til en helt grei pris hvis produktet er ok. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Enzo Posted September 24, 2011 Author Share Posted September 24, 2011 Det går greit om man har en båt som er egnet til å sette på henger eller man har egen brygge osv men med stor båt og dyr båtplassleie så er dette et fint alternativ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts