Jump to content

Seilemannskap vår/sommer 2013


Tranen2

Recommended Posts

Vurderer å prøve å finne "likesinnede" mannskap(er) til seiltur fra Nordmøre til Lofoten og evt. lengre nord og tilbake igjen over en 3-måneders periode vår/sommer 2013.

 

Har en 33 fots havseiler rigget for kystseilas og jeg er kommet dit hen i livet at dette er en drøm jeg forsøker å få til å gå i oppfyllelse. 2012 og 2014 får jeg ikke tid....

 

Er dette en utopisk drøm eller er det mulig å hyre 1-2 personer med samme drøm som heller ikke ønsker å seile alene.

 

Noen erfaringer/tips i sakens anledning?

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Tanken så langt er å gjennomføre turen i mai, juni og juli 2013.

 

Jeg skrev at jeg ønsket å "hyre" mannskap. Snakker nok heller om at jeg stiller med båt og utstyr men at resten blir en form spleise-tur... Jeg har ikke økonomi til både å betale hyre og samtidig leve med 3 mnd inntekts-svikt.

 

Men, det er fortsatt på tanke/planleggingsstadiet.

Redigert av Tranen2 (see edit history)

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...