Tranen2 Startet 24.September.2011 Del på Facebook Startet 24.September.2011 Vurderer å prøve å finne "likesinnede" mannskap(er) til seiltur fra Nordmøre til Lofoten og evt. lengre nord og tilbake igjen over en 3-måneders periode vår/sommer 2013. Har en 33 fots havseiler rigget for kystseilas og jeg er kommet dit hen i livet at dette er en drøm jeg forsøker å få til å gå i oppfyllelse. 2012 og 2014 får jeg ikke tid.... Er dette en utopisk drøm eller er det mulig å hyre 1-2 personer med samme drøm som heller ikke ønsker å seile alene. Noen erfaringer/tips i sakens anledning? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
CSL Svart 24.September.2011 Del på Facebook Svart 24.September.2011 Jeg blir definitivt med. Send gjerne IM Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
avmønstret5 Svart 24.September.2011 Del på Facebook Svart 24.September.2011 Sjekk også på seilersiden "Sorgenfri" Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 24.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2011 (redigert) Tanken så langt er å gjennomføre turen i mai, juni og juli 2013. Jeg skrev at jeg ønsket å "hyre" mannskap. Snakker nok heller om at jeg stiller med båt og utstyr men at resten blir en form spleise-tur... Jeg har ikke økonomi til både å betale hyre og samtidig leve med 3 mnd inntekts-svikt. Men, det er fortsatt på tanke/planleggingsstadiet. Redigert 24.September.2011 av Tranen2 (see edit history) Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.