Executive Startet 25.September.2011 Del på Facebook Startet 25.September.2011 I forbindelse med at jeg nå preventivt skal bytte riserne på min Mercruiser 5,0LX etter 21 års tjeneste vurderer jeg å installere temperatur overvåking. Motoren har Seakamp ferskvannskjøling av blokk og manifolder. Riserne kjøles direkte av vannet fra varmeveksleren. Ved eventuellt vannpumpe havari vil det vel være riserne som får hurtigst temperatur øking. Er det noen av dere som har sensorer på riserne koblet til en lydalarm? Hvilke typer eventuellt? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Storø Svart 25.September.2011 Del på Facebook Svart 25.September.2011 Har montert temperaturføler på sjøvannskjølt ekshaustrør. Føleren er beregnet for Audi og den reagerer ved ca 95-100 grader ( på bilen starter den viften), da sender den strøm til akustisk alarm. Alle deler fra BT. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.