Raiko Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Trenger hjelp til å finne ett gear til min fars båt(Nordwest 740) Vurder å bytte det ut, helst ett hydraulisk gear der koblingen ikke er så hard. Håper noen kan hjelpe! på forhånd takk vet jeg ikke har dette under rett emne, men håpr han får litt hjelp uansett hilsen sjørøverdatter Quote Det er et pussig faktum at man aldri treffer sjøsyke mennesker på landjorden. Link to post Share on other sites More sharing options...
REM Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Du skal montere inn Volvos anbefalte erstattning for MS4 serien, nemlig HS1 Quote Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post Share on other sites More sharing options...
Raiko Posted September 25, 2011 Author Share Posted September 25, 2011 Du skal montere inn Volvos anbefalte erstattning for MS4 serien, nemlig HS1 Ja, men er det ingen andre muligheter? Quote Det er et pussig faktum at man aldri treffer sjøsyke mennesker på landjorden. Link to post Share on other sites More sharing options...
spilli Posted September 25, 2011 Share Posted September 25, 2011 Ja, men er det ingen andre muligheter? Hei, og velkommen på båtplassen. Nu er ikke jeg noen spesialist på gir, men jeg kan tipse om en nettside/forhandler i USA som heter harbormarine.com i Everett, like ved Seattle. Disse gutta har peiling det kan jeg love. Fortell dem hva du ønsker, svaret får du prompte, og prisen! du tror det ikke før du ser det.Du må gjerne hilse fra Petter. Mvh spilli Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts