Gabi Startet 25.September.2011 Del på Facebook Startet 25.September.2011 Jeg ønsker å gjøre litt småting selv på min Mercury Verado 225hk motor, men hvor får jeg tak i servicemanual/verkstedhåndbok? Ser at disse fåes tak i utlandet, men noen steder i Norge som har disse? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 25.September.2011 Del på Facebook Svart 25.September.2011 Hei du kan prøve om du finner noe på http://download.brunswick-marine.com/download/main?type=corp Mvh DWC Sitér dette innlegget Link to post
Pirate of Soon Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Prøv Automobilia Bookshop. http://www.automobilia.no Her har jeg kjøpt verkstedhåndbøker både for bil og båt. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Alle forhandlere kan skaffe servicemanualene. Vallø Motor ligger i nærheten av deg, de er vel ikke Mercury forhandler men forhandler MerCruiser og kan derfor bestille papirkopi fra Brunswick til deg. Husk å ta med serienummeret på motoren for å få riktig manual. Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Alt om vanlig oljeskift og slikt står i brukerhåndboken som fulgte med, her (link), eller beskrevet på f.eks. Veradoclub.com . Ellers er slike manualer ofte å finne på eBay, f.eks. link. Man finner ofte også disse tilgjengelig som nedlastning eller som en CD. Jeg har manualen for min 6-sylindrede som jeg kjøpte på eBay og lastet ned fra selgeren på nett. Tror dog jeg ikke har åpnet den på flere år. Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 26.September.2011 Del på Facebook Svart 26.September.2011 Jeg kjøpte min verksted manual hos Ravns garage (orginal utgave)billig var den også. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 27.September.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.September.2011 Takk for flere gode tips. Jeg skal sjekke ut litt om saken! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.