Mouche Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Har solgt flere båter i år, før sommeren, og var også litt overrasket over at for den ene båten så var det ikke Finn jeg fikk mye respons på, men at den også samtidig lå tre ganger med salgsannonse på Fædrelandsvennen. Det var en del av pakka jeg kjøpte i kombinasjon med annonsen på Finn og mot et beskjedent tillegg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Careka Svart 30.September.2011 Link til dette innlegget Svart 30.September.2011 Har de siste ukene sett mange båter som er på vei nord eller sørover, her hvor jeg bor i Egersund. Det er både seil og store motorbåter. Så det selges båter ennå, Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.