sveini 95 Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 HEI Hvor får jeg kjøpt en ny, billig kontrollboks til gass og gir til en marna mb10a motor? Tiligere har det vert to spaker vil jeg tro men jeg vil egentlig hjerne ha en :D allt av råd angåene butikk valg, produktvalg osv. tas i mot med stor TAKK Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Chris H Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 De har felere typer på maritim og på marineshop] til en ok pris. eller kan du jo titte litt på finn og muligens spare litt penger om du ikke m¨å ha helt ny.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sturee Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Maritim har en del ja, hvis ikke har jeg en litt eldre som fungerer som den skal med kabler (universal) jeg kan selge. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts