Marwin Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Slik er det montert hos meg. Det gule på tegningen er matolje. Har fungert 100% i flere år nå. Nemlig Det er slik jeg i prinsippet alltid har gjordt det også!! Funker FINT! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Bertinius Svart 21.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2004 Det er slik mitt også er montert, og funker bra, men det er kanskje bedre fluider å ha det i? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Jeg skal montere min nyinnkjøpte giver til ekkoloddet på denne måten, hva limes "koppen" fast i skroget med ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Krapyl Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Henviser igjen til denne. http://www.simrad.com/PDF_Library/160164.pdf Les side 18. Og ha en god jul. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.