MatiastheViking Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Hei! Noen venner og jeg planlegger et seilas til Grønlands vestkyst. Så lurer på noen småting... Jeg har jo ingen kart og lurer på hvor lenge det ca. tar å seile Oslo-Reykjavik-Godthåb. Hvor kan jeg få tak i kart som dekker distansen? Noen andre som har tips til seilaset? Båten er en Albin Vega 27 fot. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Big Horn Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Totalt er distansen Olso - Godthaab ca 2300 nm, og Reykjavik ligger ganske nøyaktig midt i mellom. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mingebretsen Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Har ikke spessielle tips, annet at jeg vil ønske dere God Tur! Planlegger selv en større seilas i de områdene, og nordover, gleder meg stort! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts