sharko Startet 1.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2011 Er det noen som vet hva som er forskjellen på Viknes 1030 2kabiner og 3kabiner? -klarer ikke finne ut av det på hjemmesidene til viknes... Sitér dette innlegget Link to post
sharko Svart 1.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2011 ...bakre kabin er vel alltid der, hva er da forskjellen i baugkabinen? Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 1.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2011 Du har jo svaret. Forskjellen er antall kabiner. For å få plass til den enkle kabinen i midten har de laget den bakerste kabinen litt smalere. Og fjernet noe skapplass, hvis jeg ikke husker helt feil. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Kjell E Svart 1.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2011 (redigert) 1030 K3 er tegningen til venstre, to-kabin løsningen er nummer to fra venstre. Som du ser er det et tverrskips skott som deler køya under kabinen på K3 løsningen, med inngang til forre del forfra, bakre del der hvor den alltid har vært. Forkabinen er uendret. Mvh, Redigert 1.Oktober.2011 av Kjell E (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
sharko Svart 1.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Oktober.2011 hjertelig takk, da er mysteriet oppklart for min del Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Vi gikk for 3k, ettersom vi har to sønner og en datter. Med årene er de mindre med på tur, så nå ergrer vi oss av og til over at aktre kabin er veldig smal. Skal det ligge to personer der bør de enten være veldig forelsket, eller helt utrolig tynne. Så traff vi noen med 2K, som kanskje ikke var så veldig mye bedre strukturerte enn vi er. Deres kommentar var at de manglet et roterom. Helt riktig, fremre enkeltkabiner roterom, bakre kabin er tross alt ledig for bruk. Vi har mistet et skap der man kan henge opp fintøy. Skal jeg bruke fintøy, bruker jeg ikke båten! Kanskje en god løsning med 3k? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Loma Svart 3.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2011 Avbilda tegninger er av 2011 mod.(Jubeleum) Er det gjordt noen endring i forhold til 2k versa 3K på den nye modellen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.