Jump to content

Nedpussing av dateline bikini 15ft, skal lakkeres.tips om sliping

Dan99el

Recommended Posts

Jeg ville startet med å bruke pussepapir på 120 til ujavnheter blir borte.evt bruk sparkel der det er nødvendig. Gå gradvis opp til 420 papir. gjør skikkelig reint med vann så mesteparten av støvet blir borte, og deretter rengjør med aceton, så fettstoffene forsvinner. Legg på et strøk med grunning, vannslip med fint papir, og rengjør igjen. grunn ett strøk til, og vannslip igjen. Vær nøye med rengjøringen, den er alfa og omega for et pent sluttresultat. Velg lakk av god kvalitet og sprøytelakker. Det gir det klart peneste resultat. Om du ikke er veldig nøye kan du få et veldig godt resultat med rulle og fordriver også. Passpå at det temparatur og vindforhold er gunstige når du lakkerer, om du ikke har en lakkboks å stå i. Fukt gulv bakke med vann, så slipper du at støv virvler opp. Det finnes mange gode prosjekttråder om dette temaet, så jeg anbefaler deg å søke på forumet.

Her er tråden på min gamle Mørebas

Lykke til med prosjektet ditt.

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

De der høres ut som ett super prosjekt.. kankje det er gamle båten min. den var blå med hvit stripe og en tynn oransje stripe øverst. 3 teak staver på dekk og rails bak og en vannski stang forran motoren. den var steik fin .

den hadde noe grums i akter enden da jeg solgte den for 5 år siden.. :cheers_wine:

Scand Dynamic 7100 5,7 volvo penta 290DP-A 1990 modell

"Lysholm 2,5" 26"Tresnekke sabb 6-12 semidiesel 1950 modell

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...