Bitteliten Startet 17.Desember.2004 Del på Facebook Startet 17.Desember.2004 (redigert) I hht forsikringsvilkårene våre skal gummibåten vi har som jolle merkes permanent med "morbåtens" navn for at forsikringen skal gjelde for jolla. Er det noen som har erfaring med hvordan dette kan gjøres? Jeg har prøvd folie - men det funket ikke (mulig det var feil folie - men leverandøren mente at dette burde funke) Jolla er en Bombard AX3 Aerotech (omtrent som den grå på bildet under) Redigert 17.Desember.2004 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 17.Desember.2004 Del på Facebook Svart 17.Desember.2004 Svart fet sprittusj? Et skilt som du skrur fast i akterspeilet? Kan bestilles på Byggmakker. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.Desember.2004 Del på Facebook Svart 17.Desember.2004 Gummibåt -maling. Fåes hos.....ehh husker ikke. Sjekker dette Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
b-e-p Svart 17.Desember.2004 Del på Facebook Svart 17.Desember.2004 If hadde før noen klistermerker som man malte med en slaks syre som etset et nr inn i tre plast osv. Selv om klisteret ble fjernet var nr. etset inn i matrialet. Dette ble levert gratis av if, vi bruker dette på jobben for å merke pc. Det er sikkert ikke bra på gummien men bak på platen burde gå bra. Jeg har brukt en slaks loddebolt og brent inn navn på en skjult plass i båten min. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 17.Desember.2004 Del på Facebook Svart 17.Desember.2004 Jeg har brukt en slaks loddebolt og brent inn navn på en skjult plass i båten min. En "svipenn" på akterspeilet burde gjøre nytten. I allefall umulig å pusse ned for å så få det pent igjen om noen ønsker det. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.