larsen2000 Startet 8.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2011 Jeg har hatt båten på henger så jeg trenger ikke å smøre på nytt bunnstoff. Men kan jeg vaske det som er dekket av bunnstoff med shampo samt polere som resten av båten, eller skal det bare høyttrykkspyles? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 (redigert) Hvorfor vil du polere bunnstoffet? Da pakker du det jo inn i voks slik at det ikke gjør jobben sin? Vaske kan du gjerne gjøre, men glem den tanken om å vokse da... Redigert 8.Oktober.2011 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
larsen2000 Svart 8.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 Hva med båtvask/shampo? Ødelegger det noe av bunnstoffet? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 8.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2011 , eller skal det bare høyttrykkspyles? Høyttrykkspyles grundig. Så flekker du over der bunnstoffet forsvinner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.