maikl10 Startet 12.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2011 Jeg har en båt jeg knapt nok har fått brukt i år. Har to scenarier, enten å selge båten, eller bare motoren, for så å kjøpe en ny på et tidspunkt. Er vant til robåt med liten påhengsmotor, så jeg stoler ikke helt på daycruiser/skjærgårdsjeep med gammel motor uten noe annet å redde seg med. Båten er en 95 modell Ryds 485 FC, og motoren er en 70 hk Johnson 1995. Denne er overhalt det siste året(før jeg kjøpte den), med ny termostat, ny impeller, ny powertrim og full service for totalt over 20000.(2 timer på sjøen etter dette) Er blitt tilbudt 17000 for motoren hos bruktmotorforhandler i Oslo(vel og merke at de får testet den og at den er ok). Er dette en OK pris, eller burde jeg prøve Finn.no for å selge motoren. Altenativt, ville det lønne seg å selge båt og motor under ett, for så å kjøpe komplett senere?? Dersom noen har erfaringer setter jeg stor pris på svar. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 12.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2011 lett å selge motor uten båt hvis prisen er normal, værre å selge båt uten motor, for enkelte motorselgere tror de sitter på gull... Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.