Tor Eirik Startet 18.Desember.2004 Del på Facebook Startet 18.Desember.2004 Jeg driver for tiden å setter opp en hjemmeside på egen server om mitt oppussingsprosjekt ... en 15 fots Selco Selsport. I den sammenheng ønsker jeg å komme i kontakt med andre som har en båtside de har lyst å dele med andre eller kanskje ønsker å lage en hjemmeside? Min plan var å lage en slags webring av hjemmesider i dette emnet.... Hadde vært gøy å¨få litt tilbakemeldinger på dette... Jeg kan også ta imot bilder å legge dem ut på internett (som en slags mini-hjemmeside) der dere beskriver litt hva det er... Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 18.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 PS: Alt dette er selfølgelig GRATIS! Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 18.Desember.2004 Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 Jeg har en egen hjemmeside om Wikingboat 28, men det er ingen ren hjemmeside om prosjekter. Siden inneholder allikevel en beskrivelse av de tingene jeg har gjort på båten, bl.a en detaljert fotosession om montering av baugpropell! Du må gjerne linke til siden om du vil, og du finner den her: http://home.online.no/~jonpa Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Tor Eirik Svart 18.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 Det er supert... Det trenger ikke å være en ren oppussingsside, men den bør inneholde planer, bilder etc... Så jeg vil gjerne linke til den siden din Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 18.Desember.2004 Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 Vis du vil kan du også legge en link til denne siden? Tresnekke fra 1949 Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 18.Desember.2004 Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 Du kan også legge ut en link til min side, om båten jeg bygger: http://www.oddgeirkvien.com/baat Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 18.Desember.2004 Del på Facebook Svart 18.Desember.2004 M/S Bastard Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 19.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2004 Veldig mange fine båtsider her! Fikk en henvendelse om også nybygg av båt kunne legges inn... Og som svar på det; Selvsagt! Alt som inneholder bygging/oppussing/ombygging osv av båt legger jeg inn og kategoriserer etterhvert! Hadde vært fint om de som har tips og triks til båten også la inn sine hjemmesider etc... Er det noe dere lurer på så er det bare å ta kontakt... Hjemmesiden vil begynne å fungere like etter jul (Dette pga bestilling av ny linje som selfølgelig må ventes litt på) Så etter den tid vil det bli mulig å sjekke den! PS: GOD JUL ALLE SAMMEN! Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 20.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2004 For alle som vil se en liten sniktitt på min hjemmeside (ikke på langt nær ferdig, men en del lesestoff og bilder likevel) før den kommer ut på "trykk" etter jul... Den vil inneholde alle de sidene dere kommer med (disse vil danne en webring) og jeg vil tilrettelegge for stor interaktivitet på sidene mine.... Her er adressen litt.snusk.nu/~tor Gi meg veldig gjerne en tilbakemelding og kom gjerne med ønsker om design/innhold etc etc... Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 22.Desember.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Desember.2004 PS: Hjemmesiden er for tiden nede... sjekk innom her for mer info Sitér dette innlegget Link to post
Ingper Svart 22.Desember.2004 Del på Facebook Svart 22.Desember.2004 Min privata byggsida om NB870 från halvfabrikat: NB Forum . Även svenskar kör norskt ! Sitér dette innlegget Ingemar E. NB Forum Link to post
Tor Eirik Svart 14.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Beklager at siden ennå ikke er kommet opp, men jeg opplever en del utriveligheter med adsl-ruteren min. Den vil rett og slett ikke vise siden min på internett i Windows2000, men i XP går det lett som bare det.... Sprøtt... Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 14.Januar.2005 Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Vet også om en side der en halvfabrikat Inter 9000 blir bygget i rekordfart! http://www.selvbygg.no Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Enjoy Svart 14.Januar.2005 Del på Facebook Svart 14.Januar.2005 Sjekk denne. Vår egen M/B Månestråle: http://home.online.no/~rmalmgre/flash/bygging.html Sitér dette innlegget Link to post
barx Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 ingen radikal renovasjon, men finere og finere dag for dag (les: måned for måned :-)... tilde: http://barx.org/tilde ### barx Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Hadde vært greit om noen her kunne ha testet denne linken så jeg er sikker på at hjemmesiden vises ute på det vide internett.... TEST denne linken og si ifra! Tror jeg har fått fixa ruteren min her Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 15.Januar.2005 Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Hadde vært greit om noen her kunne ha testet denne linken så jeg er sikker på at hjemmesiden vises ute på det vide internett.... TEST denne linken og si ifra! Tror jeg har fått fixa ruteren min her <{POST_SNAPBACK}> Kom i hvert fall til en side Her er et utsnitt av den: Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Tor Eirik Svart 15.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2005 Takker! =) Den er god! Måtte legge ut en liten testside for å få orden på det! =) Midlertidig adresse til den skikkelige siden Har pga serverproblemer ikke fått gjort så veldig mye på denne siden, men nå som den er iorden så kan jeg legge en liten innsats i den igjen Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 16.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Oppdatering Nå har ENDELIG båtsiden min fått et navn og en adresse... Du kan nå den på denne adressen: http://baatpuss.cjb.net Sitér dette innlegget Link to post
Tor Eirik Svart 18.Januar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2005 Har desverre ikke fått lagt ut link-siden enda, men har oppdatert (lagt til) en del tekst og bilder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.