Jump to content

Hjemmesider med oppussing av båter?

Tor Eirik

Recommended Posts

Jeg driver for tiden å setter opp en hjemmeside på egen server om mitt oppussingsprosjekt ... en 15 fots Selco Selsport.

I den sammenheng ønsker jeg å komme i kontakt med andre som har en båtside de har lyst å dele med andre eller kanskje ønsker å lage en hjemmeside?

Min plan var å lage en slags webring av hjemmesider i dette emnet....

Hadde vært gøy å¨få litt tilbakemeldinger på dette...

Jeg kan også ta imot bilder å legge dem ut på internett (som en slags mini-hjemmeside) der dere beskriver litt hva det er...

:yesnod: Veldig mange fine båtsider her! :yesnod:

Fikk en henvendelse om også nybygg av båt kunne legges inn... Og som svar på det; Selvsagt!

Alt som inneholder bygging/oppussing/ombygging osv av båt legger jeg inn og kategoriserer etterhvert! :smiley:

Hadde vært fint om de som har tips og triks til båten også la inn sine hjemmesider etc...

Er det noe dere lurer på så er det bare å ta kontakt...

Hjemmesiden vil begynne å fungere like etter jul (Dette pga bestilling av ny linje som selfølgelig må ventes litt på)

Så etter den tid vil det bli mulig å sjekke den!

PS: GOD JUL ALLE SAMMEN! :santcheers:

For alle som vil se en liten sniktitt på min hjemmeside (ikke på langt nær ferdig, men en del lesestoff og bilder likevel) før den kommer ut på "trykk" etter jul...

Den vil inneholde alle de sidene dere kommer med (disse vil danne en webring) og jeg vil tilrettelegge for stor interaktivitet på sidene mine....

Her er adressen litt.snusk.nu/~tor

Gi meg veldig gjerne en tilbakemelding og kom gjerne med ønsker om design/innhold etc etc...

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...