Jump to content

Foldeluke/trekkspill luke - hvor kan jeg få tak i?


volvo_penta_

Recommended Posts

Nå som båten er kommet på land er det på tide å utbedre alle ting en irriterte seg over sist sesong.

 

En av de er inngangspartiet til kabinen i min Fjord 24 weekender. Slik det er orginalt er det en lav dør, med en avtagbar og gjennomsiktig plastikk plate som ligger på "dashbordet" vannrett. Denne må løftes av og settes på for hver gang. Mellom denne platen og toppen av døren er det en 5 cm glippe som betyr varmetap, direkte insikt i kabinen er også noe jeg ønske å få bukt med.

En annen ulempe er at jeg ikke får låst kabinen skikkelig med denne platen på toppen.

 

Forløpig ide er å beholde døren, og bruke en slik foldeluke som erstattning for plastikk platen, (er ikke sikker på hva det heter, men prinsippet benyttes over en del oppbevaringsrom i nyere biler). Ser for meg at en slik luke er lett og åpne/lukke samtidig som den hindrer insikt ned i kabinen.

 

Spørsmålet er om det er noen har forslag til hvor jeg kan lete etter slikt?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...