Jump to content

VP DPH drev, hvordan får man av lokket rundt propellakslingen?


Johnny €mil

Recommended Posts

DPH eller DPE ???

 

Forstod ikke dette helt, heller ikke hvorfor moderator ikke har stengt tråden...

 

Vel, er det litt løst henger det vel antagentlig bare litt, men ikke vet jeg.

 

På mitt DPH drev mener jeg det bare er 2 skruer for å så trekke ut, usikker på om gearvalg har noe og si, men tror ikke det heller.

 

Edit; Velkommen på forumet forresten :flag_bp: Vil oppfordre deg til å bruke 5 min på forum reglene , "les dette før du poster" Vi har vanligvis nokså oppgående moderatorer her som er flink å følge opp med sine virkemiddler for at reglene skal følges.

Redigert av SeaRaymond (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Akslingen er normal bare å trekke ut når de to boltene er fjernet, og med "bare å trekke ut" så menes at det som regel må brukes glidehammer på akselen, meisel for å få ringen som holder akselen løs, og enkelte ganger også litt varme for å få det til å slippe. Andre ganger kommer den med en gang, litt opp og ned, men som regel sitter propellakselen litt.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...