Elise Startet 16.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 16.Oktober.2011 Jeg trenger 2 stk nye eksosbend til mine KAD 42 og kom over denne nettshopen repower-marine.com Er det noen på forumet som har noen erfaringer med denne? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 16.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 16.Oktober.2011 Nei. Hva blir prisen da? Desse fåes til 2500.- hos Boe as Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 17.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 Ja jeg vet jeg kan få de til ca 2500,- stk i Norge, men jeg kom over disse i England og med frakt kommer 2 stk på ca 3000,-. Kommer det Norsk mva på slike ting? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 17.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 hvis du tar dem direkte hjem må du betale moms på kjøpesum + fraktomkostninger. Men siden du bor nær svenskegrensen lønner det seg å få dem sendt poste restante til postens servicesenter i Strömstad. Da påløper det ingen ekstra moms når du får det fra et annet EU-land. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
-morten- Svart 17.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 Er ikke grensa 6000 da før en må betale moms? sånn var det i hvertfal på musikkinsterumenter før Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Key Freak Svart 17.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2011 Nei, du må betale moms. Også på musikkinstrumenter (jeg jobber i bransjen). Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.