Jump to content

Bytte ut Rib med fly?

Mariell

Recommended Posts

Må vel ha noe større enn en skarve 36 foter for å få plass. Men hadde vært tøft da, om en har alt for mye penger.

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10040090

Hva blir det neste.

Finns det Microhelikopter? Mulig jeg hadde hatt plass til det på Sundeck. :lol:

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Blir så knotete å "slide" det ned fra topp etagen. Derfor hadde det vært litt enklere med ett helikopter, tatt av vertikalt og sluppet runways. :lol:

Har desverre ikke så mye pææng at det blir noen virkelig problemstilling.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Finns det Microhelikopter? Mulig jeg hadde hatt plass til det på Sundeck. :lol:

Ja, Microhelikopter finnes. En bekjent av meg var i USA for å undersøke mulighetene for å ta hjem først ett og så evt. starte import. Han var da i dialog med luftfartstilsynet og han kunne etter turen konkludere med at dette er allt for risikabelt og ville fraråde mot at dette blir tillatt. (og han er en risk-taker)

-Skal du fly til og fra en båt: bruk helikopter, sjøfly tåler ikke mye sjø før de ikke kan lande eller ta av.

-Skal du fly helikopter: ikke bruk noe billig dritt, skikkelig vare koster ikke mye mer.

-Syns du det er dyrt kan du leie, det finnes plenty av folk som flyr deg dit du skal, når det passer deg for litt over kostpris.

-Ble dette for seriøst: Kjøp deg et radiostyrt helikopter og lek deg med på FLY-bridgen.

-Er du seriøst interessert: send IM

Nei, beklager virkelig,

Jeg er vel bare størrelse S(mall) :flag_bp::lol:

Klar over det.

Selv er jeg XX(X)L :lol:

Seriøst.

Har på ingen måte flyskrekk.

Flyr mye (passasjer) både fly og helikopter i jobb sammenheng. Samt har sitti på med en kamerat i ett av hans helikopter på fritiden.

Men hadde aldri plasert min 110kg tunge kropp opp i noen av disse micro greiene. syns det ser farlig spinkelt ut.

MEDLEM I KNBF

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...