Alfonzo Startet 18.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 18.Oktober.2011 Noen som har link til hvor man kan laste ned service manual til evinrude 70 hk? Har en 1990 mod evinrude 70 vro,men har ikke håndboka til motoren,så er veldig tungvint med tanke på vedlikehold.Har søkt rundt på nette,men skal man sitte å gå gjennom alt for å finne rette,så blir man jo sittende til midtsommer neste år. Så hadde vært fint om noen kunne hjelpe her:) Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Du får jo splitt-tegninger på Boats.net, feks. Jeg tror kanskje jeg har servicemanualen for denne motoren, send meg din epostadr. på pm, så skal jeg se om jeg finner denne boka når jeg kommer hjem fra vakt i morgen ettermiddag, så kan jeg scanne inn det du måtte ønske til deg. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
DieselDahl Svart 19.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 Har du forsøkt outboard-engines.com? Sitér dette innlegget Link to post
Alfonzo Svart 19.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Oktober.2011 ja har prøvd der,men er bare nyere motorer der. Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Har brukt seloc online, du finner den her http://www.marineengine.com/manuals/seloc/johnson_evinrude.html#5000j Ikke verdens beste manual antageligvis, mem dem funka fint for meg. - anders m Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Her inn finner du flere manualer. Linken går rett inn i 1973-1991 evinrude 60-235hk. Det ser ut til å gå et skille i 1990 fordi det var en manual til som tok for seg 1990-2001. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.