Mr.olga Svart 3.September.2015 Link til dette innlegget Svart 3.September.2015 Er det noen justering på følsomheiten på tempsenor signal styrke ser i repmanualen skal det vere på 4mV signal level? Har biltema voltmeter. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 3.September.2015 Link til dette innlegget Svart 3.September.2015 Er en liten justeringsskrue ved siden av terminalene til T4. Denne skruen er normalt sett plombert fra fabrikk og det skal ikke være nødvendig å justere på denne, med mindre noen har fiklet på skruen. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Mr.olga Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 Har brukt aparatet litt tok lang tid å kjøle seg ned, vart målt av med voltmeter. Men etter at vi fekk det til har det kommet en lager lyd i vifta no går den veldig sakte rundt, er det stress å bytte vifte på desse aparata? Sitér dette innlegget Link to post
Ballard Svart 28.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2016 En ting som er viktig ved bruk av Wallas parafin apparater, er valg av brennstoff. Fritidsparafin er sterkt å anbefale, den soter ikke og gir god effekt. Sjøl har jeg god erfaring med Kemetyl Fritidsparafin. Mitt apparat er 28 år ( ceramic 100 ) , og virker utmerket fremdeles. Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 29.Mars.2016 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2016 Har brukt aparatet litt tok lang tid å kjøle seg ned, vart målt av med voltmeter. Men etter at vi fekk det til har det kommet en lager lyd i vifta no går den veldig sakte rundt, er det stress å bytte vifte på desse aparata? I tillegg til en ny motor trenger du: Skrutrekker stjerne, no2 (poz el ph) Lite flatt skrujern Loddebolt 9v batteri (røykvarsler) Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.