larsen2000 Startet 20.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2011 (redigert) Hvordan får jeg skrudd ut den nederste tennpluggen på en Mariner 50hk 4 takter? Den står plassert godt nedi motorrommet og er umulig å få ut med verktøyet som følger med. Har også prøvd med pipenøkkel med ledd uten at jeg kommer til med den heller. Finnes det noe spesialverktøy for dette eller må jeg demontere noe mer for å få den ut? Redigert 20.Oktober.2011 av larsen2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ollebolle2 Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Du kommer ikke til med en fastnøkkel? Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 20.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Ikke sjans.. den sitter jo også langt inn i motoren, ikke bare langt ned.. Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 20.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Her er bilde av motoren. Selve chassiet er så høyt opp at nederste skrue på nederste tenningscoil også er veldig utilgjengelig (kanten går til ca midten av coilen.) Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Hadde samme motor for en del år tilbake, og husker problemet med den nederste pluggen. Husker at forhandleren/verkstedet sa at jeg måtte bruke en ledd-nøkkel for å få ut denne tennpluggen. Ellers er jo alternativet og fjerne den nederste "kåpen" som dekker dette området, da burde man komme greit til med vanlig plugg-nøkkel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.