Jump to content

Farge på Nordkapp,2006mod er den lakkert ?


altmuligbåt

Recommended Posts

Så vidt jeg vet er dette lakket. Du tenker på den blå "windy"-stripa på sidene?

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Mest sansynlig lakkert! det er veldig lett for at det blir striper og riper da dette synes mye bedre enn om det var hvitt! Har selv en Askeladden med blå stripe øverst under fenderlista og med lit bruk kommer det ofte noen striper. Vår båt var veldig godt holdt og lite brukt så det er ikke så mange riper. man må være nøye med fendring og ikke minst riktig fendring på båter med blått skrog/stripe

 

Hei har en Nordkapp 760 2006mod.

 

Den er blå på utsiden.

 

Er denne fargen lakert på båten eller en den støpt? har noen små merker og synnes det ser ut som det er så tynt der den er blåt.

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Jepp det er den blå "Windy" stripa jeg snakker om.

 

Det var det jeg var redd for..

 

Er veldig nøye men alt syns så utrolig godt på det blå :headbang:

 

Kansje jeg lakerer opp det blå helt på nytt..

 

Har noen prøvd og klistre det opp? og hvordan har erfaringen vert med det?

Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o)

Link to post
Share on other sites

Vil tro klister er ømfintlig for riper og hakk ved bryggekanter og harde møter med fendere, må i hvertfal være blått under da! Blå toppcoat tror jeg er det beste alternativet, men klister kan bli fint om det gjøres av proffe, men det er vel kansje minst like dyrt!?

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...