Christensen Startet 20.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 20.Oktober.2011 Svoger driver med nytt båtprosjekt (Solö kabin) i denne satt det en drivstofftank (syrefast), denne ønsker svoger å bruke på nytt til vanntank og spurte meg om jeg kunne høre på båtplassen om noen hadde erfaringer med dette! Får man en bensintank helt ren? og ren nok til å ha drikkevann på etterpå? Tips ønskes! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Geir Hel Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Vist eg sko ha gjort det selv så hadde eg vaska med zalo først så salmiakk å te sist vaska med klor Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
paxo Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Oppvaskmaskinpulver i varmt vann tar det meste. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 20.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2011 Vet ikke om jeg ville satset på det, inbiller meg at det blir en eim som blir lei å få vekk Det kommer sikkert også an på hvor strøkne sveisene er på innsiden. Hvis han har god tid på seg går det jo an å gjøre et forsøk før han setter monterer den inn. Rengjøre tanken etter alle kunstens regler, fylle den opp med vann og la det stå noen uker for deretter å smake og lukte. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.