Itmas Startet 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2011 Hallo, har en hurricane 370 som jeg holder på med. som jeg vel kan trykt si skal bli overdrevet! jeg har kjørt rundt med 40hk mariner i 2 år nå er mener det er på tide å oppgradere ;) jeg skal ha yamaha 60 hester med lift og cleaver. holder på å slipe ned før forsterking av akterspeil og avstiving i front, og lakkering. Er det noen som har peiling på hvor man kan få tak i hydraulisk lift? eller cleaver proppel? Takk ;) Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 Cleaver kan du sikkert få kjøpt hos Winrace propellers i froland. Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 21.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2011 (redigert) Hydraulisk lift fra Bob`s machine har i alle fall jeg kjøpt hos Ravn`s garage. Redigert 21.Oktober.2011 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Itmas Svart 22.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2011 Takk skal dere ha! Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 22.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2011 sleng ut bilder av prosjektet ditt;) Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 24.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2011 Det skal jeg gjøre vettu ;) Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 24.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 30.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2011 Hvilke motor skal du ha på den? Ser ut som et bra utgangspunkt. Legg ut flere bilder Sender minnene tilbake 10 år når eg ser en slik. Var en nabo som hadde en sånn med 18hk på, var myye gøy med den. Husker spesielt en gang eg prøvde den i en halv meter bølger med lånt 30 hk, og kom i 30 knop og gikk gjennom en bølge, eg var kliss våt og det var mye vann oppi båten. Kjørte rolig etterpå da... Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
haugi Svart 30.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2011 Les første innlegg så ser du hva slags motor han skal ha Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Det blir en yamaha 3-syl 60-70 hk med lift og cleaver. blir vel mulignes litt overdrivi mye (a) men skal bli moro å prøve det og kjenne litt på adrenalinet ;) Har selv kjørt med 40 hester og det ga 39 GPS knop. har hatt mange fine turer med denne båten, men har også hatt noen skummle øyeblikk med den også ... utrolig morsom båt! skal legge ut mer bilder, men må komme litt mer i gang med den. sliter litt med vond rygg for tiden så er ikke så lett å henge over den og pusse og fikse :( men skal prøve å få den klar før sommeren 2012 med mye gromt i den :D Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Noen som foresten har vært borti så stor motor på en hurricane 370? båten min har gått en halv sessong med 50 hester 4-takt mercury, men den ble for tung... er litt redd for at den skal bli baktung med denne yamaha 60 hk. men skal ha oljetank og hydraulikpumpe of batteri foran, men tror jeg må ha noen lodd også. kan vel trykt si at det blir en liten morsom og sannsynligvis rask liten sak, men også en veldig farlig en :S Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) 60 Yamaha veier 105kg med powertrim , bare noen få kg lettere enn F50 tipper jeg. Kanksje du kan flytte bensintanken litt lenger fram også..? Helt sikkert noen som har hatt på mer enn 60hk , mener å huske en tråd på nå nedlagte baatportalen.net med en solid overkill-motorisering på 370, men kommer ikke på hvor stor den motoren var... Redigert 31.Oktober.2011 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Sturee Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Du har jo denne som har 115hk Redigert 31.Oktober.2011 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Håper du slenger inn en fotgass samtidig, kan nok være kjekt med begge henda på rattet tenker jeg!! Litt forskyving av vekt kan nok være gunstig! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Sturee Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Fotgass er nok ikke dumt nei, ravns garage selger hot foot ganske billig: Link Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 nei, kan hende ikke det er dumt nei. må lodde oppi front ja. Film av båten med 40 hk. 40hk og film av båten og forige eier med 4-takt 50 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Viss den kjøringen der er "seriøs" så bør vel egentlig ikkje den båten utstyres med mer enn 5 hester Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 31.Oktober.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Det var vel mer moro får å få det til å se verst ut ;) med litt for mye til så blir det sånn. hehe... mye moro med en sånn båt! :) Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 hehe??? Sitér dette innlegget Link to post
Itmas Svart 24.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2011 da har jeg endelig fått tak i motor! :D Sitér dette innlegget Link to post
123Orjan Svart 13.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2017 Hehe, jeg tror faktis at det er jeg som har denne båten akkurat nå. Malte du den oransj? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.