Marna-Man Startet 24.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 24.Oktober.2011 Hei! Noen som har peiling på maling og forgassere? :) Etter tips skal jeg sette inn korkflottøren i min gamle fmm forgasser med kvistlakk. Har kjøpt Jotun sin vanntynnede variant, men ser nå at det står at den kun er for innendørs bruk. Kan man da bruke den i forgasseren? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 24.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2011 husk at mange lakkprodukter løses opp av bensin.. ser ingen grunn til å ha lakk på flottøren, men det er kanskje min uvitenhet.. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
index Svart 25.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2011 Det er nok den "gode gamle" spritbaserte du er ute etter... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lazyjack Svart 25.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2011 Det sier seg vel i grunnen selv at en vannbasert lakk egner seg dårlig sammen med bensin. Det sikreste er vel en tokomponent lakk men det kan kanskje bli for tungt, flottøren bør vel flyte omtrent like høyt som før behandlingen. Sitér dette innlegget Link to post
Marna-Man Svart 25.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Oktober.2011 Det gjør nok det.. får levere den tilbake og se om jeg får tak i en annen. De var de på Marna som anbefalte behandlingen for å unngå at gamle flottører trekker bensin Sitér dette innlegget Link to post
Petter Amundsen Svart 17.September.2015 Del på Facebook Svart 17.September.2015 Rådet jeg har fått fra amerikanske outboard-entusiaster er å bruke dop. ;-) Jeg har fåt takk i Cellulose Dope (petrol resistant) i en modellflybutikk. Pris kr 78,- for en liten boks. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.