Sverre--- Startet 28.Oktober.2011 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2011 Noen som vet hvem som driver med praktisk utsjekk i Oslofjordområdet? Har planer om å ta D5L neste vinter, men båten min er 13 cm for kort til å gi meg fartstid... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Et svar litt på siden av spørsmålet: Hvis du velger å ta D5L her på baatplassen.no så kan du ta praktisk utsjekk på en av samlingene som inngår i kurset. Jeg sender ut utstyrspakker hver eneste dag nå for tiden, til kursdeltagere fra Svalbard til Kenya Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sverre--- Svart 28.Oktober.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2011 Takk for svar Poseidon! Jeg har fulgt med på denne og andre tråder om emnet, og vurderer den løsningen også. Som sagt er det imidlertid ikke aktuelt for min del å ta D5L før om et år da tiden ikke strekker til denne vinteren, men jeg tenkte kanskje å ta praktisk utsjekk i nærmeste fremtid for å ha unnagjort den delen... Sitér dette innlegget Link to post
Vilma Benita Svart 30.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2011 Slikt bør kursstedet ditt være behjelpelig med å ordne. Sitér dette innlegget Mvh,SY Vilma Benita, Beneteau Oceanis 43, (Tidligere 4_Vinder) Link to post
Poseidon Svart 31.Oktober.2011 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2011 Slikt bør kursstedet ditt være behjelpelig med å ordne. Mjo, det kan man gjerne si, men "Praktisk utsjekk" er knyttet opp mot en egen godkjennelse fra sjøfartsdirektoratet - og det er langt fra alle kurssted som har båt og godkjennelse for dette formålet. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.