Jump to content

Noen som har vært borti en amerikansk Sun-tracker


Fru Jacobsen

Recommended Posts

Jeg tenker litt på i det minste å få tak i en grei dagsturbåt for neste sesong. Har sett litt på forskjellige Skjærgårdsjeeper som Key-Largo og lignende. Det jeg skal bruke den til er egentlig mest for å slippe å gå på en overfylt strand for å bade. Og siden jeg har en svær dog så tenkte jeg på en sånn; http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=31199800

Så en del sånne i statene og nå skal jeg over to ganger i vinter og tenkte kanskje å sende en hjem.

Men er det noen som har en sånn, eller kjenner noen som har? Jeg vet ikke helt om jeg synes de er bare stygge og dumme ellerom de egentlig er litt kule Hehe.

Men praktiske å bade og grille med er de hvertfall :yesnod:


"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

Link to post
Share on other sites

Synes dette er artige båter. De er brukt mye på lakes og i beskyttet vann som partybåter og endel til utleie. Det er god kvalitet og stabiliteten er perfekt for en sosial dag på vannet. Den andre linken din, til 198k tror jeg er ett meget godt kjøp. Tipper du klarer å få den ned i 180k å da tror jeg ikke det lønner seg med import. Husk på frakt, hk-avgift, internfrakt og CE merking. Tilslutt mva på hele suppa. Vet om et par av disse på østlandet. De er veldig fornøyd...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...