Jump to content

Puter i skai, hva slags plast/annet for å holde dem tørre?


Verrie

Recommended Posts

Jeg har skaffet meg enda en jolle, og om tiden strekker til i vinter vil denne bli gjort klar for bruk til sommeren.

 

Denne hadde kalesje, men den ønsker jeg ikke å bruke, i og med at jeg også vil bruke denne i daviter på hovedbåten, når ikke riben skal brukes.

 

Denne jollen har 2 seter forut, samt benk akter. Disse puter har skinn, skumgummi samt finèrplater i bunn.

 

Jeg ønsker å ta av trekket, og trekke om/bytte ut skumgummien for at denne ikke skal trekke vann, men hva skal jeg trekke rundt skumgummien? Vanlig plast ?

 

Putene anses som mulig og renovere for videre bruk, men den ene har en rift på ca 3x3 cm (i vinkel), hvordan best fikse dette slik at dette holder? (synes det er synd å bytte ut alle puter kun for denne ene riften).

 

Et annet spørsmål, jeg aner ikke tykkelsen på fineren som er bunn av puter, men finnes der noe som jeg kan bruke istedet, som er enda lettere enn finèr? (må være av et materiale som gjør det mulig og stifte fast trekket).

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...