Jump to content

Båtplass i marina for vinteren, 4500,-kr frem til mars. OK pris?


Nidelv24!

Recommended Posts

Dette hørtes ikke spesielt rimelig ut?

Betaler kr 2.800 for min 3,0 m båtplass for et helt år.. Medlemsskap i foreningen tilkommer, men totalen blir allikevel godt under ditt tilbud. Nå er "gjesteplasser" normalt en del dyrere, men allikevel. En årspris tilsvarende ca 11.000 er det du har fått tilbud om.

 

Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert! (Pippi Langstrømpe)

Link to post
Share on other sites

Aner ikke om 11.000 er mye eller lite for årsplass her i Bergen?

 

Hadde på forhånd bestemt meg for at det var greit dersom leien ikke oversteg 1000kr mnd. Denne plassen havner på 900kr mnd. Så sånn sett er jeg ikke skremt, men jeg er selvfølgelig ikke interessert i å betale langt over normalen.

Link to post
Share on other sites

Aner ikke om 11.000 er mye eller lite for årsplass her i Bergen?

 

Hadde på forhånd bestemt meg for at det var greit dersom leien ikke oversteg 1000kr mnd. Denne plassen havner på 900kr mnd. Så sånn sett er jeg ikke skremt, men jeg er selvfølgelig ikke interessert i å betale langt over normalen.

 

11.000,- i årspris er ok. Kan selvfølgelig få billgere og dyrere plasser i Bergen, men en ok snittpris det.

 

Men da det er kun vintermånedene du har fått pris på, så synes jeg er det litt høyt. Men har selv inntrykk av at de som leier ut, kjører stort sett samme pris hele året.

Så en ringerunde må vel til, skal du få noen gode priser utover standardprisene.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...