Jump to content

Gleder meg til ny båtsesong allerede!

-morten-

Recommended Posts

picture_395.jpg

Merker jeg allerede begynner å lengte etter sommeren!skjelden blikkstille i Trondheimsleia! Taftøysundet til venstre Hitra til høyre. Skjelden blikkstille i Trondheimsleia! Taftøysundet til venstre Hitra til høyre! Smøla skimtes i horisonten!

Redigert av -morten- (see edit history)

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Bonus: Du er ikke god... Haha godt ment. Herlig kalender. Skal lage meg en selv, men trur vel kona at jeg har "tilta". Var akkurat en tur ute og sjekket båten som ligger innelagret på Framnes Maritime. Den er allerede vasket og polert, stoffet, og service er gjennomført. Ho bare roper etter vann på kjølen. Mars så er vi igang igjen. I mellomtiden.... "Lage en BONUS kalender"

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Blikk hav, 12 varme og sol i havna i dag. Vaskebøtta fram og lett vask rundt styrhuset og dørkene. Og en kaffekjeft. Nå må jeg huske på å ta bilder og dryppe litt ut på BP innimellom.

Helt utrolig flott på¨fjorden nå. Og det er spådd varmt vær ihvertfall en uke til.

En videosnutt fra idag.

Værvarslel for Oslo

screenshot131.jpg

Båten blir ikke tatt i opplag før kulden kommer for min del.

Gleder oss ny båtsesong fordi vi kjøpte ny Nimbus 310 i 2 uker siden.

Gratulerer med ny båt at-le. Flott båt den Nimbusen :yesnod:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Båtsesongen min varer forsåvidt hele året, men det blir litt lenger mellom hver tur nå som høstværet har slått til for fullt.

Blir noen timer på nettet for å mimre om sommeren nå i høstmørket!

Legger inn en video fra YouTube. Ikke min video, men sommerstemning likevel:-)

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=UJS3bDorewI

Edit: Hvordan legger man inn videoer fra YouTube, slik som i innlegg 11?

Redigert av Christel III (see edit history)

Mvh
Simon

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...