-morten- Startet 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2011 (redigert) Merker jeg allerede begynner å lengte etter sommeren!skjelden blikkstille i Trondheimsleia! Taftøysundet til venstre Hitra til høyre. Skjelden blikkstille i Trondheimsleia! Taftøysundet til venstre Hitra til høyre! Smøla skimtes i horisonten! Redigert 31.Oktober.2011 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Bonus Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Vel, nedtellingen er igang ... Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Bare et par måneder til jul, og så 3 måneder til og vi er i gang!! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
At-le Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Ja vi også. Gleder oss ny båtsesong fordi vi kjøpte ny Nimbus 310 i 2 uker siden. Første gang tur båt fra fr.stad til vinteropplag og siste sesong i år . At-le Redigert 31.Oktober.2011 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Vi er tydeligvis flere som lengter til sommeren med nyervervede fartøy. Vi startet fjorårs-sesongen rett etter påske med en 15 foter, gikk videre til en 24 foter i juni og endte opp med en tresfjord 28 for noen uker siden. Regner med at båten er på vannet i midten av april. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Per Harald Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Bonus: Du er ikke god... Haha godt ment. Herlig kalender. Skal lage meg en selv, men trur vel kona at jeg har "tilta". Var akkurat en tur ute og sjekket båten som ligger innelagret på Framnes Maritime. Den er allerede vasket og polert, stoffet, og service er gjennomført. Ho bare roper etter vann på kjølen. Mars så er vi igang igjen. I mellomtiden.... "Lage en BONUS kalender" Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Marida Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Er det da det deles ut BONUS poeng??? Redigert 31.Oktober.2011 av Marida (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) BONUS poeng og BONUS kalender; feel free !! Det var faktisk fru Bonus som foreslo kalenderen Marida: BONUS poeng defineres som antall dager Sjøsetting finner sted FØR planlagt i BONUS kalender ... Redigert 31.Oktober.2011 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Ja, jeg gleder meg til sommeren, men båtsesongen varer hele året, for min del Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Astor Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Blikk hav, 12 varme og sol i havna i dag. Vaskebøtta fram og lett vask rundt styrhuset og dørkene. Og en kaffekjeft. Nå må jeg huske på å ta bilder og dryppe litt ut på BP innimellom. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Dykker Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Blikk hav, 12 varme og sol i havna i dag. Vaskebøtta fram og lett vask rundt styrhuset og dørkene. Og en kaffekjeft. Nå må jeg huske på å ta bilder og dryppe litt ut på BP innimellom. Helt utrolig flott på¨fjorden nå. Og det er spådd varmt vær ihvertfall en uke til. En videosnutt fra idag. Værvarslel for Oslo Båten blir ikke tatt i opplag før kulden kommer for min del. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Selv her på nære 1000 moh hvor jeg befinner meg nå har det vært en flott dag med strålende solskinn og 11 + grader i skyggen i ettermiddag. Ikke mye som minner om at vinteren er på gang, selv snøen har smeltet på toppene. Og jeg som har klargjort skia, jaja, må nok vente noen uker til kan det se ut som før det blir noen skitur. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Tur til Gressvik i helga, opp østerelva og gjennom Fredrikstad. Siste tur iår blir 26. nov, julebord på Koster hvis været tillater. Etter det, er det jo ikke lenge til våren.. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
REM Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Gleder oss ny båtsesong fordi vi kjøpte ny Nimbus 310 i 2 uker siden. Gratulerer med ny båt at-le. Flott båt den Nimbusen Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Bitteliten Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Sånn går det når man ikke innretter seg med substitutter.... : wink: Årets siste tur ga så stor mersmak at jeg gleder meg til sesongen jeg også. Ulempen med det er at oppgraderingslisten blir lang... Ynglingen skal opp på lørdag. Sukk. Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Båtsesongen min varer forsåvidt hele året, men det blir litt lenger mellom hver tur nå som høstværet har slått til for fullt. Blir noen timer på nettet for å mimre om sommeren nå i høstmørket! Legger inn en video fra YouTube. Ikke min video, men sommerstemning likevel:-) http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/watch?v=UJS3bDorewI Edit: Hvordan legger man inn videoer fra YouTube, slik som i innlegg 11? Redigert 31.Oktober.2011 av Christel III (see edit history) Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
tkb Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Liten fordel for oss som har isfrie havner, vi drar ut når været og tiden tillater det Nysaltet torsk med bacon, mandelpotet og gulrotstuing er normal kost.. Nydelig Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 Ulempen med det er at oppgraderingslisten blir lang... Ja skrekk og gru. Har nettopp sendt avgårde en lang ønskeliste og båten ser ut som ei ribba høne Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 ... Ulempen med det er at oppgraderingslisten blir lang... Hvordan ser oppgraderingslisten ut da? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Oktober.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Oktober.2011 (redigert) Får vente og se men det blir ikke ny radar i år. blissX, det har en tendens til å bli dyrt å ha båten på et verft som kan gjøre alt. Men erfaringen fra Orust verft er bra Redigert 31.Oktober.2011 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.