Murphy's law Startet 1.November.2011 Link til dette innlegget Startet 1.November.2011 Fekk svaret fra telenor maritime og de sier VHF sertifikat fra Nederland kan ikkje konvertere til Norsk..... :( Men, kor kan eg hente testen (demo) for eg veit neste sikker eg har kunnskap og bestatt prøve? Den man fra licenseavdeling sier eg trenger bare ringe Telenor i Bergen (Kokstad) for bestil eksamen. Men, eg er ikkje heilt klar viss eg forstar Norsk så bra det eg tar testen nå. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Una Svart 1.November.2011 Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 Eksamentest og fasit ligger her :Telenor maritim eksamentest. Lykke til Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Murphy's law Svart 1.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 Takk, har prøved og tatt 2 feil......hmmmmmm. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Pettern1972 Svart 1.November.2011 Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 Spørs jo litt om det er det "gamle" VHF-sertifikatet eller det "nye" SRC-sertifikatet du har. Om du har tatt sertifikatet etter 2006 skal pensum være tilpasset internasjonale regler, og dermed være et internasjonalt sertifikat. Dette er hentet ut ifra "MAYDAY", pensumhefte for SRC-sertifikat - praktisk bruk av VHF jeg fikk i posten i dag. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Murphy's law Svart 1.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2011 Eg har VHF basis fra 2005. Trur sammen som Norsk gammel VHF sertifikat. Har spørret men de vil ikkje konverteren til ny VHF/SRC sertifikat, bare pga Nederlandsk.... Har kjøpt pensum, vedlagt kassalappen.....Men ikkje norsk blir ikkje norsk. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Pettern1972 Svart 2.November.2011 Link til dette innlegget Svart 2.November.2011 Lest gjennom boken 1 gang i dag, og tok den eksamenstesten som lå inne på maritimradio. det var 2 feil på meg også, og jeg har aldri tatt i en vhf før. Det er tydeligvis ikke all verdens vanskelig. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
Faxen Svart 2.November.2011 Link til dette innlegget Svart 2.November.2011 Jeg tok eksamen hos Telenor. Brukte 15 minutter, en feil= godkjent. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.