Elmer Startet 3.November.2011 Del på Facebook Startet 3.November.2011 Etter en fuktig sommer og høst har kalesjen på båten vår fått en del jordslag oppunder "taket". Har noen tips om steder som dere har god erfaring med til kalesjevask? Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 3.November.2011 Del på Facebook Svart 3.November.2011 Jeg leverer min til Salmaker Bersersen & Sønner i Skien, så ordner han vask og impregnering. Meget bra! Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 3.November.2011 Del på Facebook Svart 3.November.2011 Pris har han på slikt ? Sitér dette innlegget Link to post
Stephan Svart 4.November.2011 Del på Facebook Svart 4.November.2011 Pris har han på slikt ? Hvorfor ikke heller spørre vedkommende direkte? Da har du større sjanse til å få et oppdatert svar! Stephan Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 4.November.2011 Del på Facebook Svart 4.November.2011 Ikke no problem det, men spurte her nå om han hadde fått ca pris.. Så jeg skal ta på meg den jobben og sjekke pris.. slik at andre som lurer og søker forum finner et svar på en ca pris ! Sitér dette innlegget Link to post
Gtir_man Svart 4.November.2011 Del på Facebook Svart 4.November.2011 Da var det gjort.. For de som lurer.. For min kalesje båt på 24 fot.. 1600.- for vask og impregnering ! koster sikkert litt mere for større kalsje.. Sitér dette innlegget Link to post
Una Svart 4.November.2011 Del på Facebook Svart 4.November.2011 Hvis de får jobben så oppdater gjerne tråden med hvordan resultatet er blitt. Jordslag er jo vanskelig å fjerne uten å skade stoffet/sømmer i kalesjen. Sitér dette innlegget "Der forsvant den oppblåsbare, ....helium var en dårlig ide." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.