Arvid_A Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Statusrapport fra Østfolds dype skoger: - juletreet har fått fot - julemat og -drikke er kommet i hus - gavene er under kontroll - "trisa" svinser rundt og strør om seg med nisser, kuler og annen "dingedangel" med sikker hånd - et herlig lutefiskmåltid med tilbehør ble inntatt i dag Til tross for at Vår Herre i farta kom til å fjerne julepynten han strødde om seg med ute i naturen for et par uker siden, så skal det bli ei herlig, stemningsfylt og avslappende jul i år også! GOD JUL alle sammen, og takk for i år! Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Her er et julekort til dere alle på baatplassen (ha på lyd). GOD JUL Sitér dette innlegget Link to post
Scand_550 Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 (redigert) God jul til dere alle Redigert 22.Desember.2004 av Scand_550 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Ønsker dere alle en riktig God Jul Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
fernanda Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Vi ønsker alle baatplassenvenner en riktig god jul, med hilsen fra mannskapet ombord på M/S ZAPHIR Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Quantum Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 GOD JUL TIL ALLE BÅTVENNER HER PÅ BÅTPLASSEN. I morgen drar vi rett fra jobb opp på hytta i Hemsedal, og så videre til svigermor på julaften. Ti herlige dager med god mat og drikke og kanskje en skitur eller to skal lade batteriene etter en hektisk høst. Et lite julekort som hilsen til dere alle. http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?pv=XS01EN Hilsen mannskapet på Quantum Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
ok67 Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 En riktig god Jul til alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 Også fra Øygarden ønskes alle baatplassen venner en rigtig god jul Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
eysteind Svart 22.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2004 God jul alle sammen! Hadde igrunn tenkt å fått gjort en del åp båten i julen, men nå blir det nok jobbing hele julen. Da blir det jo mer penger til båten. Vi har faktisk handlet ganske mange julegåver til båten i år!!! Bl.a alt av utstyr(styring, flaps, viskere, varmer, defroster, toalett ++++) og ny bakvegg og vindskjerm i aluminium fra colt. Står i garasjen... Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Omvendt med meg, mer jobb på båten, og mindre penger til jobben, sådan er det å jobbe i Securitas Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sagablott Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Ønsker alle en riktig god jul Sitér dette innlegget Link to post
Briggfruen Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) God jul og godt nytt år ønskes til alle på båtplassen fra Briggfruen og Brigg Redigert 23.Desember.2004 av Briggfruen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 ' ÖNSKAR BESÄTTNINGEN PÅ ' GUNGA DIN Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
MortenK Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) God Jul! Redigert 23.Desember.2004 av MortenK (see edit history) Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Sira Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 En riktig god jul ønskes også fra "sira" og besetningen. Nå kommer sneen også,som bestilt. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
jumbo Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Slenger meg på jeg også.. Som ny båteier har jeg hatt mye glede av båtplassen i året som gikk, selv om jeg kanskje ikke har bidratt så mye, og jeg har en aldrig så liten mistanke om at jeg kommer til å få mye glede av båtplassen i året som kommer. God Jul og godt nyttår alle sammen snart er det vår. Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 (redigert) Hei alle Baatplassvenner Jeg henger meg på og takker alle gode venner på Baatplassen for gode synspunkter og gode råd i båtåret som snart er omme. Om noen dager går vi inn i et nytt båtår med nye båtgleder og med nye innlegg på Baatplassen. GOD JUL og takk for det gamle båtåret! Hilsen Syvert Redigert 23.Desember.2004 av Syvert (see edit history) Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Walter_S Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 God Jul! Til alle her på baatplassen.no ! Med baatplassen-hilsen, Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Amorosa Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Hyggelig Walter at du la ut et bilde av båten til kompisen min. Det er en båt i ferro sement. s/y Anna Marthine af Fredrikstad Sitér dette innlegget Link to post
VindiHaaret Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Hei! Denne tråden burde vel bli lang etterkvart ... Ønskjer alle på forumet ei riktig GOD JUL og eit GODT NYTT ÅR! Med julehelsing Sitér dette innlegget VindiHaaret Link to post
Intruder Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 God Jul alle båtvenner!! GPS er under juletreet og båtkursbøker ved godstolen!! Da må det bli ei god Jul?? Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Guest Teknisk Support Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 Vi i Teknisk ønsker alle en riktig God Jul. Beste hilsen fra Andreas, Batdilla, Ingar, og Lasse Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 En til: Ønsker alle en riktig God Jul!!! Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 23.Desember.2004 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2004 En riktig god jul til dere alle! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.