aslesp Startet 5.November.2011 Del på Facebook Startet 5.November.2011 På slutten av sesongen sluttet nøkkelen å virke når jeg skulle slå av motoren. Måtte ned på pumpa og stenge av motoren der. Så for meg at dette ville bli dyrt. Var en som fortalte meg nå at det hender det kommer skitt i den mekanismen som nøkkelen sender signal til Sikkert dumt forklart dette, men det er snakk om KAD43 -03 modell. Noen som har vært borti dette, evt har løsning på det? Sitér dette innlegget Link to post
Jche Svart 5.November.2011 Del på Facebook Svart 5.November.2011 Uten å kjenne motoren din, pleier det å sitte en stoppsolenoid på dieselpumpa. Denne kan sette seg fast etter noen år, pleier å hjelpe med rensing og smøring. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 5.November.2011 Del på Facebook Svart 5.November.2011 Eller at det er kontaktproblemer på de elektriske forbindelsene mellom tenningslås og stoppsolenoid. Kontroller og smør opp alle koblingene mellom styreposisjon og motor. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
DieselDahl Svart 5.November.2011 Del på Facebook Svart 5.November.2011 Ikke uvanlig med dårlig kontakt i tennings/stopp-bryteren også. Slakke kabelsko har jeg sett en del av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.