Jump to content

har nokon erfaring med presenningsstativ frå Maritim?


luka

Recommended Posts

Dersom du mener de 3x3cm firkantstengene fra Malfix, så kjøpte jeg slikt for 24 år siden og bruker de fremdeles til min full tilfredshet. Jeg har en Saga27 og har omvendte T-stativer på for og akterdekket pluss teleskopstenger imellom som bommen øverst hviler på.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Stativet fra Maritim er 38mm aluminium med T-stykker i hardplast, jeg har mitt på andre sesongen å er fornøyd, de hadde litt trøbbel med en dårlig serie T-stykker men opplyste meg at det bare var å komme inn å få påmontert nye hvis noen var dårlige, noe jeg og gjorde.

 

jeg spanderte på meg 38mm eksosklemmer, 32mm eksosklemmer å langmuttere fra biltema å har montert alt sammen fast i rekkene på båten så det sitter som fjell.

Link to post
Share on other sites

Da snakker vi ikke om samme type stativ. Det finnes ikke noe annet enn metall for mitt stativ.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...