Jump to content

tv i båten


akiro13

Recommended Posts

Er en tråd om dette her på forumet, søk etter den og du vil finne mange meninger. Men om du skal ligge på en plass så vil nok sikkert en bordantenne gjøre susen, da den tar inn et konstant signal siden du ikke flytter på deg. Selv har jeg en Glomex antenne på taket, har ikke fått testet den skikkelig ennå, men funker fint i hjemmehavn:)

Link to post
Share on other sites

kan man bruke vanlig bord anntenne? :confused:

 

Kommer jo an på plassering og signalstyrke det da.

Naboen bor i en skøyte. Han måtte sette bord anntennen på dekk for å få inn TV signaler. Var dårlig med signal når han testet med anntennen nede i salongen.

Husk med kun anntenne får du bare inn NRK.Alt annet er kodet.

 

Selv har jeg en Glomex anntenne og rikstv's grunnpakke.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

hallo alle båtfolk.skal bo i båten min i vinter,og lurer litt på dette med tv i båten.parabol er jo utelukket.åssen gjør jeg det da?kan man bruke vanlig bord anntenne? :confused:

 

Hei det beste er å bruke internett, eller Riks tv leverer en usb pinne du kan bruke til Laptoppen for en billig penge. Parabol fungerer ikke, den må stå stødig.

 

PS: hvis du ikke syntes en datamaskin er så estetisk å pen å se på, å du ønsker en permanent Tv i båten, så kjøp en Usb TV med 12v, putt inn Riks TV Usb pinne så er du klar.

 

Tok et kjapt søk på google:

 

Sjekk denne, Billig

 

Riks tv tilbud

 

Link

Redigert av SALAMANDER (see edit history)

SALAMANDER

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...