Jump to content

Lime lettpresenning - Hvilket lim?


Lazyjack

Recommended Posts

Hva med å bruke Gaffatape fra begge sider?

RSL

Gaffatape, er det den sølvgråe klebrige tekstiltapen? Jeg har måttet splitte presenningen fra forstaget og fremover. I splitten skal jeg ha noen maljer og da vil jeg gjerne ha 2-3 lag duk. Det kan godt hende tape ville gjort susen. Gjør en prøve :thumbsup:

Link to post
Share on other sites

Kjøper man "sølvtape" av skikkelig kvalitet er det ingenting som flasser av med det første,det er min erfaring

 

Har en tapestripe bak på bilen som har vært der i over ett år for å "skjule" en lakkskade ser helt fin ut enda og sitter som ett skudd.

 

At det den kan feste dårligere på en presenning iforhold til lakken på en bil,det er nok mulig.

Redigert av nomen (see edit history)

Hold kjeft,når du snakker til meg!

Link to post
Share on other sites

Gaffatape, er det den sølvgråe klebrige tekstiltapen? Jeg har måttet splitte presenningen fra forstaget og fremover. I splitten skal jeg ha noen maljer og da vil jeg gjerne ha 2-3 lag duk. Det kan godt hende tape ville gjort susen. Gjør en prøve :thumbsup:

Dersom du skal splitte presenningen lag et hull det splitten slutter, dette hindrer vidre revning. (eller reduserer risikoen for det)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...