Marlauk Startet 7.November.2011 Del på Facebook Startet 7.November.2011 (redigert) Hallo, heller på å fikse opp min sjark til å kunne bruke den til å kaste makrell, fiske med juksa og liner. dette er en trebåt som er bygd på sotra og det står en to sylindret sabb diesel i. eg håper på masse god støtte og tips frammover!. :) Redigert 7.November.2011 av Marlauk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 7.November.2011 Del på Facebook Svart 7.November.2011 Kom med bilder og spørsmål, så får du nok respons Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Jche Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 Kommer til å følge med jeg ihvertfall, jeg har en sjark-lignende snekke som skal pusses opp til våren :) Sitér dette innlegget Link to post
Marlauk Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 Her er bilde av sjarken min :) håper noken kan komme med noken tips. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 Tips kommer du nok til å få. Men lurer du egentlig på noe Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marlauk Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 eg kjøpte sjarken nett før sommeren i år. til nå har eg jobbet for å få sabben til å gå fint og pusset den opp pga den var urørt siden 2006. nå når eg har fått den til å gå bra skal eg begynne med alt på dekk. for det meste er det høyere rekker, binge, mesan hus og mesan mast. alu dekk, hovud mast osv. eg lurer ikkje på noe enda men det kommer nokk snart. Sitér dette innlegget Link to post
esso Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 om du lurer på noe så har eg erfaring med aluminiums sveising og slikt, ring på tlf : 91550349. Mvh Daniel katla. Sitér dette innlegget Link to post
Marlauk Svart 11.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2011 takk for det . i dag var eg ute og drog mine hummer teiner med sjarken for første gang . det gjekk bare bra :) når eg kom heim fikset eg noen ting som var fare for at kom borti akslingen, også satte eg i eit vindauge som manglet ' bakerst styrbord. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.November.2011 Del på Facebook Svart 12.November.2011 Var det noe hummer i teinene da? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Marlauk Svart 12.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.November.2011 ja fikk 1 Sitér dette innlegget Link to post
esso Svart 5.Desember.2011 Del på Facebook Svart 5.Desember.2011 var den stor ??? Sitér dette innlegget Link to post
Marlauk Svart 7.Mars.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2012 Nei den var nett over målet :P Nå har båten bjunt å ta form og er snart klar for å legge kursen ut på havet :D eg gløymte ute hele baatplassen da eg satt skikeling i gang :P eneste eg har fortsatt problem med sabben.sist eier av båten brukte den ikkje men han fortalde meg om de som hadde den før han. de gjikk sabben veldig hardt med masse stigning og masse regulator... selv om sabben bare er gått 1700 timer er det kommet en del sliteskader på stempelene og foringene.. det har sikkert noe med at den ikkje ble inkjørt rolig å fint og at den er kjørt så hardt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.