okeido Startet 8.November.2011 Del på Facebook Startet 8.November.2011 Slår meg noe at det er dårlig kontakt, men tror jeg har vært borti alt av ledninger har ikke målt alle , men kontaktrens og ta de ut og inn, men ingenting som virker, tenningslåsen fungerer ikke noe sikring som har gått..vis noen har noe tips før jeg sender den på verksted mottas med takk.Kommentar fra moderator: Tittelen er endret, var Tohatsu 50 hk , helt død etter vinterlagring.. Sitér dette innlegget Link to post
simsi Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 Har du prøvd å bytte tennplugger?har vært med på att disse ikke fungerer etter vinterlagring av motorsykkel. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 kobler jeg av koblingen til fjernstyringen så starter den fint,stoppet når jeg vridde av nøkkelen.så må være noe med fjernstyringen villle jeg tro, kommer ikke lys på turtelleren eller tilten,powertrim er død,ingen ting som skjer sjekket at det kommer strøm når jeg vrir om nøkkelen til sikringen, men der står jeg fast. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 Da er det bare å feilsøke strømforsyning til kontrollen Mulig kontaktpunkt på bakside av tenningsnøkkel. Jaggu kort sommer på deg foresten...dersom vinterlagring er over i dag... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
puddingen Svart 8.November.2011 Del på Facebook Svart 8.November.2011 Og spaken står i nøytral...? Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 alt er jo svart,spaken er selfølgelig i nøytral, men lysene på turtelleren og tilt skal jo fungere uansett, tok pluss direkte til starteren etter ledningen til konsollen var av koblet så måtte jeg sette den inn igjen for å stoppe den..har tenkt på tenningsnøkkelen men pluss kommer og går inn til maskinen hvertfall.. skal pusse ned noen jordingskabler i morgen for å være sikker på det. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 8.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2011 Båten har stått på vestlandet hos svigers en periode og dermed blitt lite brukt i det siste. Sitér dette innlegget Link to post
fanaholmen Svart 9.November.2011 Del på Facebook Svart 9.November.2011 Har du sjekket sikringen på motoren under plastdekselet på venstre side sett forfra. Litt vanskelig å finne men tror den er øverst under plastdekselet. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 9.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2011 Jepp, har testet og testet, kjørt på masse kontakt spray nå, men i stad begynte det å skje noe,lyset kom tilbake i turtelleren, tror jeg har funnet feilen og det ser ut som det er tenningsbryteren som tuller, i morgen skal jeg pusse ned alle kontakter og smøre de inn med batterifett så for vi se om det blir liv igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.