Jump to content

Hvem kjører hjem nykjøpt båt for meg : Mørekysten til Stavanger


Ficher

Recommended Posts

Hei.

Er det personer der ut som tar slike jobber ? Kjenner en som for mange årsiden fikk en pensjonert skipper til og ta en slik jobb . Noen som kan anbefale en erfaren båtmann som ønsker en slik jobb en fin vinter / vårdag ++ ?

Ja , burde kjørt båten hjem selv :rolleyes: . Men har ikke efaring med slike lange seilaser samt tid til spontantur .( må gjøres under stabile værforhold m.m )

Om det blir kjøp , er båten en velkjent halvplaner på 25 fot med Yanmar motor , med en fart på 12-14 knop.

Turen blir fra Kristiansund til Stavanger .

Redigert av Ficher (see edit history)
Link to post
Share on other sites

jeg kunne muligens gjort det. Kristiansund-Stavanger er Ca 24 timers kjøring. måtte da lagt inn en overnatting. Overnatter i båten .pris: 4000 kroner pluss flybillett Stavanger Kristiansund og 600 kr i Hurtigbåtbillett t/r, pluss drivstoff. Er det interessant? Jeg vet ikke om det er dyrt eller billig, men det er hvertfall noe sånt jeg ser for meg jeg må ha for å gidde. Er det radar på den?

Link to post
Share on other sites

Eg kan godt kjøre båten til deg for en billig penge. Eg er utdanna maskinist, men har jobba som båtførar hos eit dykkerservicefirma, så båtkjøring er ikkje noko problem for meg (Har båtførerprøven og VHF-sertifikat). Eg kjem frå Sunnmøre og har Stadt rett utanfor stuevinduet, så stadten kjenner eg godt. Hustadvika har eg også gått nokon ganger. Om vi blir enige om en liten fastpris, så kan eg fikse resten sjølv, som flybillett og transport. Det hadde vore kjekt for meg bare for turen sin skyld :cheers_wine:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...