Ficher Startet 10.November.2011 Del på Facebook Startet 10.November.2011 (redigert) Hei. Er det personer der ut som tar slike jobber ? Kjenner en som for mange årsiden fikk en pensjonert skipper til og ta en slik jobb . Noen som kan anbefale en erfaren båtmann som ønsker en slik jobb en fin vinter / vårdag ++ ? Ja , burde kjørt båten hjem selv . Men har ikke efaring med slike lange seilaser samt tid til spontantur .( må gjøres under stabile værforhold m.m ) Om det blir kjøp , er båten en velkjent halvplaner på 25 fot med Yanmar motor , med en fart på 12-14 knop. Turen blir fra Kristiansund til Stavanger . Redigert 10.November.2011 av Ficher (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 Ta kontakt med Lilleås Yacht Services: http://www.apollosailing.no/ Har nylig bruk denne tjenesten ved transport av båt fra Bergen til Tønsberg. Hyggelig og dyktig kar som jeg trygt anbefaler. Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 jeg kunne muligens gjort det. Kristiansund-Stavanger er Ca 24 timers kjøring. måtte da lagt inn en overnatting. Overnatter i båten .pris: 4000 kroner pluss flybillett Stavanger Kristiansund og 600 kr i Hurtigbåtbillett t/r, pluss drivstoff. Er det interessant? Jeg vet ikke om det er dyrt eller billig, men det er hvertfall noe sånt jeg ser for meg jeg må ha for å gidde. Er det radar på den? Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 10.November.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.November.2011 Takk for tips / henvedelser. Blir nok muligens Lilleås Yacht Services som får jobben......har også fått gode priser på fraktebåt . Sitér dette innlegget Link to post
LarsL Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 llbaat har også noen erfarne karer som tar på seg båtfrakt. www.llbaat.no Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 Kan anbefale LLBaat det er erfarne folk som vet hva de holder på med og som ikke minst tar vare på båt og utstyr som om det var deres eget! Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
bellen Svart 10.November.2011 Del på Facebook Svart 10.November.2011 Eg kan godt kjøre båten til deg for en billig penge. Eg er utdanna maskinist, men har jobba som båtførar hos eit dykkerservicefirma, så båtkjøring er ikkje noko problem for meg (Har båtførerprøven og VHF-sertifikat). Eg kjem frå Sunnmøre og har Stadt rett utanfor stuevinduet, så stadten kjenner eg godt. Hustadvika har eg også gått nokon ganger. Om vi blir enige om en liten fastpris, så kan eg fikse resten sjølv, som flybillett og transport. Det hadde vore kjekt for meg bare for turen sin skyld Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.