KARILLA Startet 11.November.2011 Link til dette innlegget Startet 11.November.2011 Å Vestland, Vestland når eg ser deg slik Med fagre fjell og fjord og tronge vik. Det stig i all sin venleik stort og vilt Og atter møter meg so mjukt og mildt En koppkaffe med kongen ble det også. Skulle hilse Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Espen1978 Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Fint utpå idag ja, hvilken "vei" tok du? Gjennom Kjelstraumen feks? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 11.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Gjennom Alverstraumen var det steike stilt Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
cavaler Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Har vært nydelig turvær i det siste. Har selv lyst å gå denne turen men ikke kommet så langt enda. Hvor lang tid brukte du? Er det mulig å legge til ved bryggene der nå på denne årstiden? evt tilgang til landstrøm,sanitæranlegg? Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Slike turer sitter langt inne i sjelen lenge. Fine bilder som vitner om at skippern hadde en kjekk tur. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
KARILLA Svart 11.November.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Har vært nydelig turvær i det siste. Har selv lyst å gå denne turen men ikke kommet så langt enda. Hvor lang tid brukte du? Er det mulig å legge til ved bryggene der nå på denne årstiden? evt tilgang til landstrøm,sanitæranlegg? Hilsen Rune Bryggene er tilgjengelige, Dette var kun en dagstur for meg, vet derfor ikke om strøm o.l er tilgjengelig. Hyggelige folk som driver stedet så ta en telefon og spør. For noen år siden så var jeg på en vår tur med min far, da ringte jeg dagen før og fikk bestille både vafler og kaffe. Kunne fått en enkel middag også om jeg ikke husker feil Det er ca 25 nautiskemil fra Litlebergen til Skjerjehamn så for min del så går det rundt 1.5 time. Går sakte gjennom de fantastiske straumane og i perioder ellers også. Mye å flott natur å se, traff også en sel av en eller annen type i dag som fulgte meg helt til jeg fikk mobilen klar for bilde, da fikk den fotoskrekk og forsvant Gjør godt for sjela med en slik tur i blant Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Ask Svart 11.November.2011 Link til dette innlegget Svart 11.November.2011 Hei I dag har me putra 50 mil frå Bergen til Bømlafjorden.Dersom eg kunne lagt inn bilete her på BP, så skulle eg gjort det. (Men det har eg gitt opp for mange år sidan.) Det var ein fin tur. No ligg me godt fortøyd, blåskjela er fortært, men det er framleis litt kvitvin att:-) Ask Sitér dette innlegget Link to post
Anders_K Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Nydelig, skal forbi samme vei senere, håper været holder seg Sitér dette innlegget Mvh Anders_K Prosjekt Halco Link to post
Dust Svart 12.November.2011 Link til dette innlegget Svart 12.November.2011 Regner med at det er både vann og strøm der ennå, strøm pleier det å være hele året. Neste helg skal Ole Ivars spille til dans Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.